من وچادرم
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 25778
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 327
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 101
:: باردید دیروز : 58
:: بازدید هفته : 162
:: بازدید ماه : 159
:: بازدید سال : 2483
:: بازدید کلی : 25778
نویسنده : فرهنگیان
چهار شنبه 29 بهمن 1393

مدتی پیش با خانواده  برای مسافرت به شمال کشور رفتیم.

من و مادرم برای خرید، وارد مغازه ای شدیم و

خانم فروشنده با لهجه ی مازندرانی از ما پرسید:

شما از لاهیجان اومدید؟

من گفتم:نه از تهران اومدیم چطور؟

با تعجب گفت:بخاطر چادرتون پرسیدم آخه حجابتون کامله!!!!

گذشت تا دوروز پیش که برای چکاپ رفتم مطب دکترم.

تو مطب یه خانوم چادری با ظاهر جنوبی ها -البته کمی

شیک تر و مدرن تر - کنارم نشست.صحبت با( ساعت چند ؟؟)شروع شد.

فهمیدم اهل زاهدان هستند و به خاطر بیماری همسرش اومدن

تهران و تو شهرک غرب خونه خریدن.

این خانم از من پرسید :شما اهل کدام شهری؟

من گفتم همین جا اهل تهرانم .

با تعجب گفت :واقعا ؟؟؟.آخه بحجابتون نمیاد.

مگه تو تهران ،دختر با این حجاب هم پیدا میشه؟بعیده!!

ما که هر چی تو خیابون دیدیم باعث خجالت بوده،

همین الان دوروبرت رو نگاه کن!!

جز شما کدومشون حجاب دارن؟؟

خندیدم و گفتم: متاسفانه!ولی خب خداروشکر

دخترای با حجاب هم زیادن!اما تو شهر پرسه نمیزنن.

و خیلی تو چشم نیستن !ولی وقتی میبینی شون آدم

دلگرم میشه!

خندیدو گفت: خدا زیادشون کنه.

گفتم آمین.




:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند